2013年7月9日 星期二

杏汁木瓜燉雪耳



眨眨眼, 原來已經兩個月無寫過yblog了~

有add我fans page既朋友就會好清楚我們一家每日既狀況, heeee

因為手機既方便程度加上我部電腦壞左既原因下, 我大部份時間都用左手機去upload相或近況, 實在有點懶惰去開機寫blog

今日心血來潮想整杏汁木瓜,所以借左大少部電腦黎寫呢篇blog, 同大家分享下呢個簡易食譜~

跟手將呢條link post返去我個fans page俾我啲朋友知道下點整!!!


Step 1 : 先將南北杏加1-1.5 杯水打成汁



blend完過篩2次


Step 2 : 將適量冰糖,一杯牛奶加入杏汁內一起煮滾(冰糖份量我係一邊煮溶,一邊試味,夠甜就將舊冰糖撈起。另外我加左無花果一齊煲)


煮滾後熄火攤凍就可以倒入木瓜裡


step 3 : 洗淨木瓜,切開頂部(留起),刮囊備用。我揀左放入Mug 到,fit size 又入到蒸爐蒸,仲啱晒一人攞住一杯,方便進食:-D


之前浸左啲雪耳,每隻放少少入去


Step 4 : 將杏汁倒入木瓜至九成滿,蓋上木瓜頂



用Miele 蒸爐細木瓜仔其實20~25分鐘已經可以。我今次燉左30mins (上網睇啲食譜教燉1小時,但Miele 個爐可以短啲時間完成,所以我較左45mins.. 點知30mins攞出黎check 下發現已經ok., 仲偏向淋左少少)



因為我用既係小型木瓜,約手掌搬大,所以內籠都唔會太大,加埋少少雪耳,少少無花果,好好味! 最驚喜係個份量啱啱好,食完唔好飽到上心口,好舒服~ ^_^

不過如果大家鐘意飲多啲杏汁,可以唔放雪耳及無花果,效果更佳!!


材料:小型木瓜4個、南杏40克、北杏10克、冰糖隨自己喜好、鮮奶1杯(視乎你想杏汁濃定淡)

Tips: 南杏:北杏比例為4:1,預先浸2小時待軟身
          無花果預先浸一小時,剪開小塊備用
          雪耳要預先淨,去頂備用


有興趣add 我fb既朋友,click 右手邊條link 啦~ 

bye bye! (最後我都係要用 note 2 出blog, 大少部腦都係時候打柴了)