2013年10月22日 星期二

Buffet Dinner @ Cafe on M

上星期六同以前一齊係杜拜工作既朋友聚會

選擇左係海景嘉福 Cafe on M 

之前暑假約同朋友黎過一次食lunch, 覺得佢地既價錢同食物質素都唔錯

當日都無令我地失望

海鮮部份都好新鮮, 承熹最愛長腳蟹, 佢仲食得多過我.... 我剝都剝唔切!

生蠔都唔錯.. 另外仲有凍蝦, 青口, 龍蝦仔等... 

熱葷方面都有好多選擇, 我自己最鐘意係燉湯, 蟹粥, 燒青等... (人大左, 依家食buffet既戰鬥力明顯無以前咁強勁, 所以都唔係全部試得晒)

甜品蛋糕款就唔太多, 但勝在生果類有士多啤梨, 係小朋友最愛!!!
 承熹同妹妹每人應該都食左十幾廿粒












 


曾經係杜拜一齊生活, 成日一齊玩既朋友, 好多已經好似我咁有左小朋友, 相信將來會越黎越多添.... 以後我地出黎gathering必定會越黎越熱鬧!

1 則留言: