2013年10月17日 星期四

終於完成搬家行動

Yeah...... 終於搬家成功啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


之前一直聽其他blog友話要搬Yblog去其他平台係一件幾麻煩既事...

有啲blog友好好彩, 有朋友幫忙; 有啲較受歡迎既blogger就有專人幫佢搬屋;

有啲唔想麻煩就直接俾錢搵人攪...

電腦白痴既我一直都作最壞打算, 心想如果真係唔識搬, 唯有接受現實 ---- 忘..記..它....

雖然YBlog  記錄左我同大少, 同朋友, 同blog友, 甚至好多無關痛癢, 大大小小既美好既回憶

但可惜好似我之前所講..... 呢個世界無野係永恒 (當然除左主耶穌既愛啦!)

所以一心諗住真係無得保留既話, 只可默然接受!!

但好感恩...

有一日俾我發現某位blogger話佢搬家成功, 過程仲要唔係佢想像中複雜, 只要step by step就可以完成

就係咁, 我又嘗試細讀一次教學既網誌, 睇完又睇, 一步一步跟住做..

當中最麻煩既過程係我有太多相, upload左兩日幾先upload得晒

其餘都有少少問題, 但感恩神賜我小聰明, 自己又不停反覆睇返個教學... 俾我誤打誤撞又成功攪得掂!!! (呢樣真係好感恩, 我呢啲電腦白痴都做到, 實在係一個奇蹟!!)

當然, 仲要好多謝好多謝寫教學個位blogger ---- 豆丁 (萬分感激)

http://seeddauding.blogspot.hk/2013/09/from-yahoo-to-blogspot.html?m=1

佢好細心一步一步圖文並戊咁教大家, 又好不厭其煩咁解答大家問題, 我係其他人問既問題中都搵到一啲自己遇到既困難, 就係咁我先可以咁成功攪掂


如果大家都有我以上既問題, 不妨都花點點時間去睇下點樣輕鬆搬屋, 如果有任何問題, 我都歡迎大家問我架 (當然, 我既電腦知識並唔叻, 但起碼我親身試過, 可能大家與到既問題, 我都遇過, 可以同大家分享下)

希望大家都會成功啦!!!!!


3 則留言:

  1. 回覆
    1. 我可以自己搬到家, 對我黎講簡直係壯舉 ahahahhaa

      刪除
  2. 之前我都進入搬家放棄狀況,但又見到你篇blog,又想試下,哈哈...今次野我和我既同事都可以搬家成功, 十分感謝^3^

    回覆刪除