2011年10月27日 星期四

BB蕉

踏入十月中, 開始明顯感覺到秋意, 秋天同冬天一向係我愛既季節, 好熱怕到痴笠笠既我, 真係唔適宜住係東南亞, ~

BBQ
一直都係我愛既活動, 雖然食既野唔太健康, 但好愛一班人圍住燒下燒下, 好似返去中學時代咁... 重拾失去左既青春!

餓底一班一早已約定入秋要BBQ, 大家都好期待...

 


 

  

當日每人負責預備一至兩樣食物, 有海鮮, 豬頸肉, 雞翼啊, 丸啊, 肉啊, 菠蘿啊, 蕃薯啊, 栗米啊等等等等.... 好豐富!!!!



我地唔係第一次BBQ, 但今次同之前對比已經大大不同了... 因為我地有啲已經成為媽媽級, 依家每次聚會都有四個小BB出席

承熹都係第一次BBQ, 而且地點有啲似郊區, 佢好好奇, 周圍走!


偶然接觸下大自然都唔錯, 雖然好多蚊....


貼左蚊貼都唔掂, 我同我承熹依然俾蚊咬


承熹依家漸漸大個仔, 唔會下下要痴住我, 識得自己周圍發挖新事物, 或者同其他人玩, 間中玩玩下會回頭望下我, 唔見我就會叫媽媽, 但都唔會喊, 依家好湊好多!


行到成個大人咁



無野做, 又未有得食, 自己行行下坐低休息下先! (成個大人咁!)

 


擔天望也...左望右望


承熹係BB中入面最大既一個, 佢當然要照顧妹妹啦.. 俾笨C妹妹


笨C心諗: 都無野食係入面, 俾我做乜喎?


拍下手唱歌仔仲好啦~


 

最後仲有Vanlily做既生日蛋糕... 完美既一日!!!!! 超正~

2011年10月11日 星期二

第一次做花仔的承熹

過去兩星期承熹同我都病倒了!

但撞啱上星期有兩個婚宴, 一個幼兒園interview,

好感恩承熹狀態比我想像中好, 無扭計! 感謝神既看顧....

先睹為快, 睇睇星期日做花仔既花絮先:





由於塞車, 原本預計早一個鐘到教堂等承熹同其他小朋友warm up下都無時間, 一去到過左一陣就要開始

初初承熹都好怕醜, 唔肯同人玩, 但好彩佢係一個十分"為食"既小朋友, 當我一俾餅餅佢食後, 佢就取消晒戒備狀態, 心情大靚~


開始肯同哥哥姐姐玩, 自己仲不停走來走去


到正式開始, 承熹仍處於興奮狀態 --- 周圍走! 但我就同佢講: 承熹, 你想唔想食餅餅? (承熹答: 嗯) 咁你就乖乖地拖住姐姐, 慢慢行入去, 行完之後媽媽俾餅餅食, 好唔好? (承熹又答: 嗯)

如是者, 佢好出乎意料地好乖咁行足全程, 無扭計, 無亂走, 無怯場! (勁呀, 媽媽都好佩服你)


要佢拖住一位陌生人行真係唔容易, 因為平時就算我拖佢, 佢都未必肯行得咁好!!!

原本有另一位小女孩係同承熹一對的, 但老實講, 以佢地咁既年紀, 點會肯乖乖拖住行, 承熹肯行真係算好彩!


我無全程親眼望住佢行入黎個樣, 因為我躲係人群之中, 怕佢一見到我就唔肯再行!


總算有驚無險咁行完...



新娘子好靚好高貴.... 好鐘意佢件婚紗~


成班小朋友一齊咁影, 感覺好幸福, 如果有能力又有精力生咁多個, 都幾好! (好佩服以前生十個八個既年代既媽媽)


要安排成班細路影相, 真係唔容易, 攪得呢個另一個又走左去... 哈哈哈!

完成使命, 承熹又可以周圍走, 玩餐飽!







扭媽媽抱抱



呢套踢屎兔好抵買, 係淘寶貨, 95蚊人仔, 一套五件, 有埋煲軚同腰封! 質地仲要好靚, 唔似平價貨... 著一次都抵!















佢兩個好似影緊pre-wedding 相咁...



 


頭大身細既小傢伙! 媽媽愛屎你~