2011年2月27日 星期日

走鬼啊!!!!!

承熹已經一歲三週啦!!!!!


呢一個月承熹明顯行得穩左好多好多, 又識踎低執野, 手指靈活左好多.


最近我見我啲朋友好放膽俾佢地既小朋友試好多唔同款既食物, 一向都唔俾雜糧承熹食既我, 都開始會俾啲星星餅, 唔同種類既包包, 有時大人食既米粉, 飯, 湯等.. 我都會俾啲佢食


不過, 佢飲奶方面就比以前少左, 以前早晚各八安, 下午茶六安... 依家早晚都係六/七安, 下午茶有時五安!  有時六日出街去夜左, 十一點幾先返屋企, 佢會眼訓到連奶都唔肯飲就訓, 但中間又唔會喊醒, 直踩到八點


我一向都覺得飲奶重要過食飯仔, 依家承熹飲咁少奶, 但又迫唔到, 唔知會唔會唔好呢?


之前係芝士餅既百日宴, 烏G姨姨俾左兩個氫氣球承熹玩攞返屋企玩, 承熹初初都好驚, 抱佢行近啲個波都驚, 但大約三日後, 佢就日日都不停係咁望住個波波, 要我地攞俾佢玩!


直到依家, 同個波Friend到打band, 日日一起身就要搵波, 仲要揸住通屋走, 唔肯放...



你睇佢個樣幾得戚!



日日都不厭其煩咁揸住個波...



招招積積, 好似揸住個波好巴閉咁! 俾佢激死



Carrie姐姐買俾承熹既工人褲係18M, 好明顯條褲太長, 但個肚腩位啱啱好咋! 唉~



走啊!!!!!



走鬼啊!!!! (好似孖寶兄弟食左磨菇變大中... 哈哈)



我諗好快佢真係會識跑..



Happy Boy!



多謝Carrie姐姐送既工人褲, 媽媽好鐘意, 著到承熹好攪笑!


2011年2月17日 星期四

承熹生日大晒晒晒晒冷!

呢排我條懶筋又出返黎...


雖然我唔洗返工, 但每當大少放假既日子, 我就當係自己都有假放, 所以每當假期完畢前夕或過後, 我都有少少失落, 一諗起要返工, 就好moody! 哈~


過年時, 大少由年三十放到年初六, 呢一個禮拜不停周圍去拜年, 又有朋友黎我地屋企玩, 真係玩創晒個心! (我講我自己)


年初四


我班由細玩到大既好朋友黎我屋企拜年+同承熹攪個生日會!



新年拜年點少得麻雀耍樂! 承熹掛住玩籌碼, 原本唔鐘意帶帽既佢, 都玩到忘晒型俾我帶上頂生日帽! 但影完呢張相後就即刻自己除左頂帽~



多謝契媽, 各位叔叔姨姨 & 哥哥姐姐嘗面黎同承熹提早賀生日~



契媽買的生日蛋糕, 好靚啊!!!!!



承熹人生第一個生日蛋糕, 仲有寫@兔年初四, 好有記念價值, 哈~


依家啲小朋友真幸福, 雖然我無同承熹攪大型生日會, 但我覺得佢都好幸福, 有咁多人錫佢, 又有禮物收... 將來佢睇返自己細個啲相, 一定會甜在心頭! (仔啊仔, 媽媽都係小學先有生日會咋... 仲要相片唔多, 你要好好珍惜自己所擁有的, 常常感恩)



俾佢自己親手切蛋糕! 佢當然唔夠力切, 影左張相就當係啦..哈~ (切完即刻入房訓, 因為好夜了!)


不過食完呢日餐飯後, 半夜我同大少都又疴又嘔, 攪到我地打後幾日都無晒力, 日日都食白粥米粉...


生日正日 (2月10)


腸胃其實未完全好返, 但我唔想再食白粥, 又好想出去抖抖新鮮空氣, 所以未好返晒都要出街~ (我呢個媽咪好百厭, 仲偷偷去Yo Mama到買左杯朱古力Yogurt食, 哈)



想再試下同佢帶生日帽影張相, 點知一帶就喊!



一除底頂帽就開心晒~



承熹依家行得好快, 仲識得踎低執野, hold住玩, 後面睇真係好似幾歲大既o靚仔!



夜晚去附近日本餐廳食飯...



食完行一陣商場... 估下有咩令承熹睇得咁入神?!



嘩... 究竟有咩咁特別?!



咪就係升降機囉, 不停上上落落, 佢好似發現新大陸, 好興奮!



依家放係自己行, 真係越叫越走... 不過到我真係話: 承熹, 媽咪走啦, 88!! 佢都知機, 識得返轉頭跟返我地尾..  但唔知幾時佢會真係天不怕地不怕話知你!?


 


餓底成員賀承熹 (2月12日)




承熹一見到陌生人第一個反應係呆左, 跟住叫佢同人恭喜發財, 佢係例必唔做!  不過當人地一攞封利是出黎, 佢就會第一時間伸手去攞, 哈!



多謝Vanlily姨姨做既麵包超人蛋糕, 好可愛啊!! 而且味道真係一級棒呢~



承熹人生第二個生日蛋糕...



個傻豬好想伸手去掂



一定要捉實佢, 否則個蛋糕肯定變'屎餅'!



最後俾佢既神速手掂到少少Cream, 唔知點解佢知係食得, 即時放隻手入口, 正呀正呀咁既樣~


 


好多謝各位朋友既利是, 禮物, 祝福 & 時間黎同承熹賀生日, 令我地一家都過得好開心啊! Thank  you all of uuuuuuuuuu


 


2011年2月10日 星期四

承熹, 生日快樂!!!

承熹, 一歲生日快樂!!!!


見到你健健康康, 快快樂樂地成長就係Daddy同Mammy最安慰, 最感恩的!


希望你以後都一樣健康快樂, 做一個樂天有責任心既人, 媽咪就心足了..


一歲前同一歲最大既分別就係識行識走,, 真係走的...仲要走得好快!


哈哈哈




仲識得自己唔扶野起返身, 好攪笑!


2011年2月2日 星期三

恭喜發財!!!!!!

恭喜發財!


祝大家係新一年身體健康, 心想事成, 事事順境, 出入平安, 兔年大豐收!!!!!


我希望新一年自己既靈命會更長進, 更成熟; 家人或朋友都有機會信主啦... 感恩~


首先, 等承熹同大家拜個年先!!!!!!



條link好似有啲問題, 如果想睇麻煩click入youtube, 唔該晒~


http://www.youtube.com/watch?v=AoorkHtBjnA


承熹臨訓前錄的, 所以著得求其左啲, 大家唔好介意!


今日大少放假, 下午帶埋承熹行花市, 第一次同承熹行花市, 原本大少話唔好帶佢去, 話會好麻煩! 但做媽媽既我, 真係寧願辛苦啲都好想係開心既時刻可以同承熹一齊分享(雖然佢唔知道做乜?), 但我相信BB始終都係會鐘意痴父母, 難得大少放假, 依家又有車, 點都會帶埋阿仔一齊出動, 呼吸下新鮮空氣!



今日天氣好好, 暖返好多, 同承熹仔一齊去食晏再行花市!!!!



Lunch@TinHuo 同老豆情深對望



扮乖仔樣



Yeah... 開始行花市!!!! 



我最鐘意呢個iphone豆豆咕筍.. 盛惠$38



好得意



今年最創新既風氣公仔, 我覺得係呢杯國茶




我的戰利品... 支持下啲學生哥



另外買左幾隻Q版財神俾奶奶



走既時候再去埋Mimosa買拿破崙夜晚食, 完滿結束!!!