2010年10月31日 星期日

Gi made Cheesecake

吱吱既芝士餅終於出左世啦!!!!!! (感恩感恩)


吱吱好叻, 佢一直堅守自己既信念想順產, 即使芝士餅係肚入面已經八磅, 醫生亦都建議佢開刀生, 但吱吱仍然無懼痛楚, 不顧一切咁試自己生, 又真係俾佢生到, 好勁啊!!!!!!! (芝士餅都好叻女, 配合到媽媽.  我覺得BB真係識聽媽咪講野, 你同佢講多啲佢地識配合架!)


餓底成員自我生左承熹後, 接著笨B媽媽生笨C, 依家到烏吱生芝士餅, 黎緊去私竇開派對時就會十分熱鬧 (係吵鬧至啱, 成班細路, 哈)


芝士餅出世時足足有八磅半啊!!!! 差一磅真係差好遠, 承熹出世時都有七磅半, 但啲肉地真係無八磅半既BB咁多肉, 見到芝士餅肉騰騰, 真係見到都肉緊, 辛苦晒吱吱呢~



芝士餅出世前一日烏吱入院, 我地成班餓底已經好緊張, 不停check住佢生左未? 我自己個晚都訓得唔林, 成晚都醒左兩三次上FB睇Status



直到第二日知道芝士餅出左世, 我同家姐(大少奶)即時忍唔住要去醫院探佢地



你地睇.. 芝士餅對手仔, 一出世已經係蓮藕手, 真係好叻豬, 咁識吸收...



除左對手仔多肉, 個面豬仔一樣好肥嘟嘟呢! 如果我係佢阿媽, 實日日狂啜佢個面豬仔



芝士餅, 你好可愛啊!!!!! 我好鐘意你呢... 我有個仔架, 佢叫承熹啊, 五官都OK架, 遲啲介紹過你識下~



BB都係肥嘟嘟最得意, 我都想谷肥我個仔, 哈!


烏吱&芝士餅


我祝你地一家三口永遠幸福快樂!
媽媽元氣盡早復完, 精神奕奕咁湊B
芝士餅快高長大, 健健康康, 做個精靈BB


 


2010年10月28日 星期四

開心週

今個星期好開心, 有三個好開心既消息...


第一個係吱吱作動了, 應該聽日/後日又有小生命出世啦! 感恩感恩


另兩件開心事就係....... 應承左朋友唔講住, 遲啲先講, 哈!


呢兩日天氣涼左好多, 連我呢個 '暖爐' 都覺得有少少寒意, 呢種天氣真係好舒服, 唔洗開冷氣都好涼爽, 其實天然既涼風真係比起風扇&冷氣機舒服得多




承熹個樣有時睇好醜怪, 好似蠟筆小新



但幾醜樣我都一樣咁愛,, 因為你係媽咪既心肝寶貝!


我媽咪以前都係叫我做 "小寶貝", 我有時都覺得好肉麻, 好核突, 但原來媽媽既心聲就係咁肉麻



好愛承熹既肥手, 真係同大少一樣, 其實都有啲似我... 又肥又短既鳯爪手, 哈!




秋意綿綿正好眠, 連承熹都好訓左, 夜晚喊醒既次數減少左, 試過兩晚可以一覺訓天光, 但我無諗過佢會咁懶訓



今日發現佢上顎出緊第三隻牙, 見到白色, 可能因為已經爆左出牙肉, 所以佢無咁忟憎, 訓得好左, 又食返多左奶.. 



上星期日同一班係杜拜識既朋友食飯, 大家睇住我大肚, 睇住承熹滿月長大, 眨下眼又八個月, 個個都話佢好健碩 (但其實佢只係中碼baby), 加上佢一反常態肯跟人, 個個抱都無事, 攪到個個都係咁讚佢好乖好易湊 (哈, 但實情係我先知. 呢個仔一時時咋)


承熹第一次坐BB櫈, 都坐得幾定, 但我發現唔係好多餐廳/酒樓有呢類一張過既highchairBB櫈, 多數都只係加左櫈仔係餐椅上, 但個隻款我又怕承熹周身郁會反櫈!



坐地鐵返屋企時個嗅豬無啦啦食腳趾, 真係失禮晒!



百無了賴, 好似好悶咁~ 比起坐的士, 佢應該鐘意坐的士多啲, 起碼有街景睇! 哈



2010年10月23日 星期六

觀禮

好感恩, 過去一星期相信好多人都對呢個"鮎魚"議論紛紛.  部份人好想佢打得成, 可以得到一日休假; 但部份人又會好怕佢會直接吹正香港, 影響計劃!


我自己本身都唔想鮎魚打得成, 一來呢個風真係好勁, 我唔想又有人受到災害; 二來今個星期五係大少既家人結婚, 結婚係人生大事, 當然唔希望佢地會受到影響!


但真係誓估唔到, 風打唔成之餘, 仲要好好天, 無乜落雨咁滯, 真係要好好好感恩~



當日只係去觀禮, 所以裝備可以輕便啲, 唔洗帶咁多野出門口


承熹件Printed Tee係姨媽(大少奶)買的, 好啱身, 感覺大禮得黎又唔會隆重, 好鐘意!!! 加埋佢呢個'賴'有型食手指look, 眼神有啲憂鬱.  真係愛死呢隻仔! 哈~



一早七點半起身食奶, 玩到十點要出門口先黎眼訓, 吹漲!



黎緊十一月, 十二月, 一月都有飲宴要出席, 好多人結婚, 好替佢地開心!  出年一月唔知承熹識行未?



去到婚姻登記處見到承熹的'堂堂哥'?! 唔知點稱呼佢地啲關係, 係大少堂細佬既仔! 佢一見到承熹就好肉緊, 但承熹啱啱訓醒, 對人好冷漠! 如果佢係女仔, 可能會好啲~



堂堂阿哥都係大眼仔一名, 佢有個妹妹, 仲可愛, 大承熹一個月, 可惜個日無黎到!



當日見到好多好少見既親戚, 就係因為少見, 個個都想抱承熹, 可惜呢個仔好唔合作, 可能一來唔夠訓, 二來怕生保, 人地一抱佢就喊, 跟住就好似貼身膏藥咁痴實我!



佢仲要衰到人地摸下佢隻手, 拖下佢, 佢都fing開人, 驚死人地擄走佢!





觀禮既時候承熹無啦啦自己係到拍手, 好好笑...  我心諗: 承熹好叻仔, 知道陣間禮成要拍手, 依家拍定先!!


 




但點知........ 到真係禮成時佢又唔拍, 係咁掛住望人地拍, 人地拍完, 佢先拍! 激死~



個日天氣真係唔錯, 無落雨但有少少陽光, 真係涼風輕輕吹到 俏然進了我衣襟. 夏天偷去聽不見聲音



之後大家去酒樓食飯, 承熹頓時變左做"o靚模", 哈



攪左成朝, 終於頂唔順訓左



途經沙田新城市, 想影下相之際-----------相機無電!


2010年10月20日 星期三

BBsssssss

呢個星期, 見到好多BBs....


首先, 星期一約埋Vanlily & 家姐大少奶一齊入去探笨B媽媽的笨C



有睇笨B媽媽既blog都知佢住新界村屋, 對於我呢啲石屎森林既人黎講, 入去新界等同去長征!!!! (因為我係路痴) 原本廢事煩就諗住坐的士入去, 但大少一聽到我話要坐的士去元朗後, 就好熱心咁用iPhone MTR app 去教我坐港鐵再轉西鐵. (第二啲野唔見佢咁熱心~)


但原來坐西鐵真係好方便又快捷, 我以後唔會再有"入新界焦慮症"! 哈~



好耐無見過new born Baby (但其實只係八個月而已), 實在好惹人憐愛, BB既喊聲係好得意, 佢地既喊法係一樣, 承熹曾經都係咁喊的, 不過再過多一個月就會開始變了!



笨C個樣真係好似B爸!! 哈~ 但當然係Q版加可愛版啦



一個小生命既誔生, 又再証明主係真實的!



自從懷有承熹後, 就開始留意身邊有BB的bloggers, 發現呢段時間好似特別多人大肚或初為人父母! (當初大家初相識, 好多都仲係二人世界)


加埋我地班餓底陸陸續續都有人大肚&結婚, 真係喜事一浪接一浪...


感謝神一直既眷顧!



呵呵呵.... 我似住自己有湊仔經驗, 去到好快就忍唔住搶左B媽個女黎抱! 嘩... 好耐都無抱過咁細粒既BB, 好軟熟, 好細粒啊! 好鐘意一隻手已經可以包住佢地既感覺~



承熹依家每朝都會谷'紙', 試過有一日無啦啦企係床邊大喊, 原來谷緊舊硬紙, 當時笑死我!! 依家好多時都兩日一次/兩次, 所以要迫佢飲多啲水, 爬多啲去刺激條腸蠕動!


*****************************************************************************


第二日, 大少奶同咪咪吉黎我屋企探承熹



剛訓醒既承熹, 傻下傻下!



A豬細承熹足足兩個月, 但一樣大得好快, 眨下眼又六個月大, 黎緊仲有得去日本玩, 真係幸福啊!!!! Audrey對腳仔好肥美, 咪吉餵媽媽奶又係餵得好成功~



兩個中B(六個月以上叫中B, 我作的, 哈!) 承熹以後就會係大哥哥, 要照顧妹妹們啦!


*******************************************************************************


今朝帶承熹返教會的'媽咪小組', 又係有好多媽媽會帶小朋友一齊去, 承熹頓時又變返做最細既一個!


好感恩, 承熹第一次跟我返媽咪小組, 初初都怕佢會扭計, 但佢自己玩牙膠, 望住其他小朋友玩, 之後仲訓埋覺, 剛好訓到小組結束時先醒, 真係好合作! 咁乖仔, 下次可以再帶佢去, 俾佢見多啲, 接觸多啲陌生人!



 



 



 





除左叫媽媽外, 承熹最近都好鐘意拍手仔! 我唔知係同佢睇VCD佢學到拍手, 定佢自己無意識地拍? anyway, 依家每當佢拍手時我地都講"好野, 好野", 希望佢會明白"好野"=拍手, 哈!


2010年10月17日 星期日

8m1w

8m1w


剛過去星期六係重陽節, 時間過得好快, 媽媽都差不多過左身一年, 快到我自己都唔敢相信, 好似只係幾個月前既事, 但原來就快一年! (過去呢一年真係好感恩有神既看顧帶領)


平時無乜野既時候就好地地, 但一諗起媽媽, 一踏入寶福山, 所有零零碎碎既片段又即時湧上心頭. 雖然已知係事實, 但個心仍然會痛, 經常諗起最後見媽媽時既情境!



第一次帶承熹去探"婆婆". 有人話BB既認知能力其實好強, 你唔好以為佢乜都唔識唔明, 但其實佢地係知發生緊咩事, 只係唔識表達! 有時候, 我都幾讚同呢個講法 (尤其BB係識得睇人黎蝦呢個手法, 我絕對相信)


當日去到寶福山, 承熹全程都無笑容, 但又無扭計, 感覺係佢好似知道呢個地方係要莊嚴啲, 唔可以大吵大鬧.   去到婆婆面前, 承熹都好乖 (個到其實好多煙, 我自己都覺得好澀眼, 我都怕承熹會唔舒服會扭計) 但好感恩, 佢又完全無野, 直到我地坐lift走既時候, 佢就開始有返笑容.   


如果婆婆真係係天上見到承熹, 佢一定好安慰, 好開心.. 因為婆婆曾經都有倍過我去照超聲波, 都有見過承熹啲3D相.  婆婆係有同過承熹接觸過的.



去完探婆婆, 我地去沙田新城市廣場行一陣, 承熹成個下晝都無訓, 坐車仔一陣就訓著, 仲要訓到大爺咁!


其實攞住架車仔出街(尤其我呢部), 都好重好唔方便! 但無辦法, 承熹越黎越重, 佢又需要nap nap, 我實在無辦法唔帶車仔出去. 試過帶架'士的車'(舊款朋友轉贈的), 但個款係無得放平訓, 承熹完全訓唔到, 所以都係留返大個啲先啱用! 各位媽媽, 你地有冇更好既建議分享, 你地平時出街多唔多帶BB車??



之前團購係Yume做左條字母頸鏈, 手功好好, 所以我又訂做一條手鏈, 係用承熹個英文名, 尋日到手, 好靚, 我好鐘意!  (如果有朋友都想訂, 我有VIP咭八五折, 有興趣可以問我攞No. )


***********************************************************************************


最近我去睇中醫調理身體, 因為生完承熹後失控地大汗(之前係淡汗, 依家好啲, 變返咸汗), 醫師話係荷爾蒙失調, 又呢到虛, 個到弱 (我諗睇中醫十個有十個都係咁講, 從來無聽過啲人話中醫會讚你身體好好)


到依家為止食左大約三星期既藥, 大汗方面未有改善, 但腰骨明顯比之前好左好多, 無咁冤痛, 同埋夠氣左, 依家孭住承熹行樓梯都無喘氣!   以前既我從來都唔睇中醫, 更加唔信戒口呢啲野, 但年紀大左, 都無得唔屈服, 加上我都想調理好個身體準備生下一胎, 哈!



如果天氣OK, 我會孭埋承熹一齊去睇中醫, 順便同佢行下街, 唔好成日屈係屋企!




依家出去食飯, 承熹好多時都想起身, 唔願坐係車仔到... 所以我必需練成一身好武功, 一邊食一邊欄住佢, 三爬兩啖唔在講, 仲要成日同佢玩眼明手快顯神通, 否則好易攪到一身都係食物!


做媽媽真係好偉大架!! 嗚~~~~~




仔始終係仔, 坐都坐得豪邁過人!





承熹呢排好似識得叫"媽媽", 每逢唔高興扭計既時候就會不停"媽媽媽媽" (但佢又唔係望住我叫!)


我唔知佢真係叫我, 定學大少奶話齋, 佢"忟"到媽媽聲? 哈哈~


但無論點我都覺得好開心, 因為聽到"媽媽"呢兩個字出自承熹把口, 我覺得叫得好好聽, 好實在! (又係到發仔瘟!)


前幾日開始承熹又食少左奶, 每餐奶都會食剩一兩安, 同埋好似有少少忟憎, 我估...... 佢上面兩隻牙應該係不久既將來要-----------爆啦!


希望呢段時間快啲過去, 捱過呢關佢又會食得好, 訓得好.. 將承熹交托俾主!