2010年8月27日 星期五

開心大發現

踏入六個月大既承熹, 真係有好多新嘗試


我自己覺得承熹既生長時期分左幾個階段


0-3months: 係最一舊飯時期, 亦都係我覺得最辛苦既時候, 因為個時仲未適應做新手媽媽, 而且承熹頭兩個幾月都仲係唔肯自己訓, 每次訓都要暗好耐..個時真係人都癲!


3-4months: 係我開始有滿足感既時候, 因為承熹開始對人有反應, 識得同人笑, 唔再係一舊飯! 加上係大約兩個半月時戒左夜奶, 三個月時就戎埋要抱住暗訓&奶咀, 真係令我同大少大大鬆左一口氣, 好湊左好多..


4-5months: 係佢四個月大時, 佢開始想坐, 唔鐘意訓, 後來五個月時就真係識得坐(不過仲旁住)&襟住佢對腳, 佢自己識用腰力起身(簡稱做sit up), 同埋佢由細到大都已經好硬淨, 到左呢個時期, 輕輕逗一逗佢雙手, 佢會成個企係到, 公公最鐘意咁同佢玩


5-6months: 開始認人, 勁痴我!!!!!!!!! 每次見到我都會想撲過黎我到, 同埋已經可以自己一個坐得好定! 每朝早訓醒會自己玩一陣, 唔會喊, 最多咦咦哦哦, 我醒左望一望佢, 佢就會對住我笑..勁冧!


6m-now: 終於成功自己轉到身啦, 人地四個月識既野, 佢六個月先識... 唉, 都好, 俾我親眼見到, 勁開心!  仲有就係... 登登登登~~~~  前日星期三晚發現左佢出左兩隻牙仔啊!!!!!!!  係下面門牙兩隻一齊出, 哈~ 


另外就係承熹開始食糊仔, 食左大約五日到.. 不過仲未食得好好, 同埋唔知係咪因為出牙, 無胃口, 連食奶都差埋! 但係呢... 佢依家識得攞起自己隻腳食腳趾, 哈哈! 我終於等到呢一日啦, 因為我覺得BB食腳趾好得意...hehehehe


仲有仲有, 依家個衰豬識得搵人, 係右邊見我唔到會望左邊, 左邊見唔到會望右邊, 有時我特登'離埋', 佢仲會打側頭去搵我.. 真係好攪笑!


六個月開始, 生長進度特飛猛進, 依家佢已經成日周身郁, 自己轉身後就想爬.. 我諗不久既將來, 我真係要看牛咁看佢啦!



承熹仲試過自己猛住床邊既欄企左起身, 我同大少即時勁驚訝, 真係睇少一眼都唔得!



睇下佢食得幾狠死...hahahahha



呢隻仔最識逗公公開心.. 如果婆婆係到, 相信婆婆都會好開心



承熹上星期仲參加左佢人生第一個生日會, 鄭太兩個寶貝孖三歲生日啊! (我都第一次參加M記生日會, 哈!) 原來氣氛好好, 個個小朋友都好開心, 滿載而歸.. 承熹仲未識玩, 但大少反同啲細路一齊玩.



承熹今次第一次成功轉身係o係台灣發生,, 當時我仲係到整緊奶粉, 咁啱係塊鏡到俾我見到佢轉身, 我即時掉低手頭上既事, 即刻將佢打平再試過... YEAH! 終於成功, 哈~


 


大少成日都話承熹好似啲阿伯行路發軟蹄, 但又勁鐘意跳跳扎, 我地睇親都覺得好攪笑


iPhone有個apps好好玩, 好多得意既公仔攞黎加工照片, 我又係到攞個仔黎玩..hehehe



老公, 你終於恨到有個女啦...好卡娃兒呢!



呢個頭罩簡直係為承熹呢張相而設, 好fit啊!! hahahaha



我係電光超人, 焦焦焦~


 


感謝上帝保守承熹既健康, 希望承熹將來都會係一位合神心意既義人, 求主帶領!


2010年8月25日 星期三

悲痛


相信今個星期對全港所有市民黎講都係一個難過的一星期


星期一電視全日直播的菲國脅持港人事件, 真係令人抖不過氣來


呢幾日, 網上不斷有好多好多人發表自己(對菲國政府&警員)既不滿, 哀痛, 討論區亦有好多唔知真定假既流傳


電視重覆又重覆咁播放事情發生既經過, 每睇一次, 個心就痛一次


雖然呢個世界每日都有不幸既事發生, 我地見到都會好唔開心


但今次件事係由朝早直播住一個一個活人等待被救, 但到最後卻只有五位生還者, 個種心靈上既打擊, 稍為有血性既人都難以接受


今日各死者既遺體都運送返港, 事件將會慢慢告一段落


但親歷其事既人, 心靈幾時先可以復原?  死者既家人幾時先可以振作返? 


 


另外令我最深感受既係, 雖然今次菲國警察做得好差, 但另一個角度睇, 其實菲律賓人好慘


試諗下一個充滿貪污, 罪惡, 貧窮, 不負責任既政府的國家, 身為佢既人民係幾咁可憐


連總統自己爸爸都被搶殺死去, 總統本身都試過俾人行刺, 警察無糧出, 經常發生綁架事件, 大部份人民都要去外國工作等...  一個咁既國家, 被全世界影住點救人都可以攪成咁, 你諗下佢地平時對自己既國民又會幾盡力? 


所以我地真係要好感恩自己生於香港, 雖然香港政府仍有不足既地方(但試問哪個國家是完美的), 但相比呢啲國家, 我地真係已經好幸福!  大家加油~


 


"主啊! 求你親手扶起受難的人, 親自為他們療傷, 希望受害者可以快快堅強起來, 重新面對呢個世界! 另外亦希望主會憐憫菲律賓既國民, 饒恕他們所做的, 他們不曉得, 希望每個人都得到公平, 得到尊重.  一切交托主, 因唯獨主耶穌才能成就一切.  阿們"


2010年8月19日 星期四

四日三夜台灣之旅

上星期五承熹第一次坐飛機!!!!!!


今次又係決定得好突然, 我星期一同大少講不如去台灣囉, 佢一句話好, 我就打俾agent book 星期三出發, 但回程無位, 所以最後安排星期五飛!  同我地以前一樣, 好似著草咁話走就走... 不過台灣咁近, 飛機又多班次, 要準備機票酒店就容易得多!


自從媽媽離世後, 我都無返過台灣, 而台灣既家人都好想見下承熹, 所以趁住係大少返新工之前, 我好想一家人去一去台灣探探親戚, 否則到大少返工後都唔知幾時先有假可以同我地去.


因為事情黎得太急, 我都無諗太多, 只係覺得去台灣好近, 承熹坐飛機應該無問題, 而且台灣都係我熟識既地方, touchwood有咩事, 要買野, 要睇醫生, 要呢樣個樣都好易解決, 帶阿仔去應該無難度, easy job~


不過到我開始執行李時先發現, 原來要執承熹既日常用品都幾 ------------ 大陣象!


首先, 我要解決飲奶既問題! 所以去左豐澤買左個迷你kettle (酒店個啲點敢用!!!!)


另外就係買大量消毒濕紙巾 (因為帶佢出去任何地方等同要幫個到做埋清潔, 承熹依家手多多, 去到邊都要抹乾淨, 以防佢雙手周圍摸又放入口而生病!)


跟住就係要執衫褲睡衣, 去四日, 執左七日既衫. 以防萬一!


然後最恐怖既就係紗巾口水肩.. 因為佢實在太多太多口水, 所以我都無計帶左幾多條去, 我將屋企所有紗巾同bids都帶晒去, 費事煩! (但呢兩樣野係最佔位)


跟住碎濕濕既尿片, 濕紙巾, 奶樽, 奶粉, 探耳器, 指甲夾, 沖涼液, 毛巾, 枕頭仔, 退燒貼等等等等等好多唔知有冇用, 但又要帶既野都要執落喼!


好彩去四日咋, 否則要帶多個喼先夠!


星期五坐中午機去, 我地八點就起身, 執野餵奶後十點出門口



係飛機上承熹玩左大半程機 (係我俾佢玩左左半程機), 臨尾訓左一陣



飛機起飛時承熹無扭計, 全程機都算好合作, 不過臨落機訓訓下唔知係咪氣壓令佢唔舒服, 突然喊醒, 不過好快又冷靜返 (全靠我條褲啲閃石閃下閃下分左..哈)



落機時仲好精神, 心情好好咁!



終於到左台灣啦... 感謝主!!!!! 第一關成功過左~


因為落機時承熹夠鐘飲奶, 所以我地就係機場飲埋先坐車, 就係咁大少係機場嗌左個套餐食. 當承熹食完奶大少抱住佢, 我已經提醒大少: 小心佢隻手會周圍wer野! 個頭講, 個頭就一手撥落碗湯到(好彩碗湯已凍晒), 但就攪到大少一腳都濕晒, 連老底都濕埋!!!!! 哈 (好彩唔係我乃野)



呢四日三夜主要都係同親戚食飯, 探入左老人院既舅父同埋去影左一輯'家庭相'


承熹呢幾日就發達啦, 可以同我地同床訓, 訓得不知幾林... 一覺訓十個鐘, 每日十點起身, 有時仲係我地趕住出發, 被迫要叫醒佢..


不過每晚最麻煩既係同承熹沖涼, 因為無膠盤, 唯有係酒店個洗手盤沖!! 佢初初都唔慣, 有少少掙扎, 不過沖多兩日就OK~


至於沖奶方面, 我地每日都會去便利店買一枝'純水' (台灣親戚介紹話呢隻唔係礦泉水, 比較啱BB飲喎), 然後每晚煲定放涼做凍水, 一早就煲定放入暖水壺 for 個日出街沖奶!



酒店方面我就揀左間好少少既 -- 王朝大飯店!  如果係以前就會住啲平酒店 (台灣好多又平又靚, 不過細), 但帶埋承熹去就要搵間乾淨&大



過往幾年去親台灣都好邪... 每次都遇大颱風(真係次次都係!)


但今次好好啊, 雖然都有落下雨, 但每次都係我地係室內或車上先落, 所以都無乜好狠狽既事發生! 感謝主~


有一晚同完親戚食飯, 我同大少都偷少少時間去誠品行一轉, 去到台灣點都要買下書... 不過今次帶埋承熹, 當然急急腳行完就要撇



我又要'鬧'下個仔, 佢真係好'唔'合作, 去到邊都自己靜靜週圍望, 無扭計, 可能覺得好新奇! 同埋佢好鐘意坐車, 一上車就訓, 一落車就醒, 完全無發脾四, even只係啱啱訓著就要落車, 佢都好似叉一叉都足夠咁, 即笑!  


最抵打既係.. 佢係香港見到奶奶或者其他人, 都會有少少怕生保, 唔係次次都肯俾人抱.  但去到台灣, 佢好俾面啲親戚, 真係任抱任攬任玩任錫, 就連唔識既人行過望住佢, 佢都同人笑... 所以去到台灣都有好多唔識既人走黎同我地傾計, 最記得有一個人同我講: "你這個當媽媽的一定很開心, 因為每天看著這個開心寶寶, 怎麼會不開心呢?"


我聽完細心諗下, 無錯... 自從承熹出世後, 我真係好開心... 雖然有時係好攰, 無晒自由.. 但每次一見到承熹, 我咩煩惱都無晒!!!!



依家承熹可以好得心應手咁攞住佢想攞既野, 每次坐低食飯, 只要俾舊牙膠佢咬, 我地就可以安安靜靜食餐飯 (當然, 唔係次次都成功..但都可以止下咳, 哈!)



傻豬依家坐得好穩... 仲有仲有, 好開心既係, 承熹終於識轉身啦!!!! 因為我地經常放佢自己係張床到自己玩, 我地要忙住執野, 洗奶樽, 整奶粉等... 跟住無意間俾我係鏡到反射見到承熹為左攞某樣野玩而轉到身啦!


之後我即時要佢重覆做多次, 果然真係成功!!!!! 好開心, 可以親眼見到自己個仔第一次成功轉身, 興奮到爆~



傻仔..哈!


好快就四日lu... 要同台灣講拜拜!



雖然媽咪走左, 但我同自己講, 我仍然要每年都返台灣探媽媽既親人, 因為佢地都係我最親既人, 我亦都要俾承熹知道.. 佢仍然有好多好重要既親人係台灣, 我地不可間斷架!



經過今次既旅程, 我諗........帶承熹一齊去日本應該係問題不大的! 但一定要自駕遊, 咁佢就可以好夠訓~



回程坐六點機, 但因為落大雨, 所以班機delay....


當日係中國情人節, 去starbucks買咖啡買一送一. 大少買左杯咖啡, 送多一杯俾我.. 點知我唔小心 --------- 倒瀉落佢條褲到, 但好彩無濕到底!  大少爆左句: 俾你兩仔乸玩死, 黎個日個仔倒湯落我到, 走呢日到個阿媽倒咖啡落我到!!! hahahha



台灣過境有到好, 有設特別櫃台俾嬰兒車行, 所以好快就可以過關! (香港反而無~)



同埋台灣機場有個免費叉電機, 入面放左好多牌子既叉機俾你叉, 放個電話入去叉, 然後鎖上, 行完一陣商店再返去攞, 好方便! (見到我部吉蒂嗎? iphone既電好快無, 好彩有得叉, 唔係上機就播唔到兒歌俾承熹聽)



又要坐飛機, 承熹今轉無第一轉咁定, 應該係因為眼訓, 但又訓唔到 (佢眼訓但又八卦周圍望)



有乜野放係佢手攞到以內既範圍, 佢都可以兩秒內放入口


班機delay, 攪到成九點半先到香港, 我地飛的返到屋企都十點半, 沖埋涼承熹十一點幾先訓!


呢個旅程好開心, 一來承熹好合作, 二來見到姨媽表哥舅父嬸嬸等親戚, 好溫暖哦! 我知道媽媽在天都會好開心, 因為佢呢一生人最愛錫既家姐(我姨媽) 終於見到承熹, 雖然媽媽唔可以親自抱抱承熹, 但我一定會教導承熹視姨媽為婆婆, 好好愛錫佢.


 


p.s. 全程相由iphone影, 所以質素麻麻!


如果有朋友都想帶BB去旅行, 可以話我知, 我可以post個list出黎俾大家參考下要執啲乜野BB用品.



P.S. 仲有少少野無寫到, 突然記起... 我仲有帶洗BB奶樽既洗潔精同埋一個盆仔 (for 洗奶樽用)


未係最完善, 只供參考^_^


2010年8月12日 星期四

半歲啦....

六個月大的小魔怪... (終於可以用'歲'呢個字去話俾人聽佢幾大...哈!)


真係越黎越似一隻小魔怪!!!!!


呢隻係一隻痴身既小鬼, 每次見到我就手舞足蹈, 然後就會雙手衝去我到...  (我當然都好開心啦)


而身為老豆既大少, 經常性吃醋, 話個仔已經當佢透明, 唔再理佢咯! 哈~


老公, 你唔可以妒忌我架, 每朝無論幾咁攰都要起身餵奶, 換片, 倍玩, 暗訓覺等.. 做到夜晚無論幾咁攰都仍然要重複重複呢啲動作, 呢啲唔係白做架!!! 


不過承熹啊, 你要知道你daddy為左你都付出左好多好多... 所以你將來都一定要孝順daddy, 唔可以當佢無到架!


尋日自己幫承熹磅重, 粗略估計(減返啲衫&片), 佢依家應該有十七磅! 可能因為近呢兩三個禮拜佢都好肯食(托賴), 平均每日四餐七安都食得晒.. 希望係佢肯食既時間可以儲肥少少啦, 否則遲啲又有咩厭奶期又食唔夠! (最煩~)


上星期係BB展買左少少玩具俾承熹, 因為佢開始大啦, 真係要買啲玩具俾佢玩, 啓發下腦部發展, 唔可以再好似之前咁求其俾啲野佢玩就算! 另外買左個學習尿壺, 開始試下食完奶後俾佢坐下, 就算唔成功, 但偶然去到的話, 都可以慳返少少片麻~



同埋承熹啱啱半歲, 我就試左開糊仔佢食, 不過我只係試下, 所以將糊仔放係食完奶後試餵, 睇下佢反應.. 第一次食, 好似好興奮, 不斷張開口, 但唔係好識吞, 食到成面係.. 攪笑! 遲啲要再慢慢試下餵粥仔


呢個小鬼, 打從四個幾月開始學識坐後, 依家開始坐唔定, 成日坐係到就會向前'鍾', 好想向前爬, 但當佢'鍾'到向前呢, 又唔識向前爬, 只會向後爬... 哈! 夠晒抵死~



承熹又成功坐坐下向前扒左係到, 依家個傻豬對手好有力啦!



真係睇少眼都唔得, 有次佢自己係到爬, 我知佢爬唔到, 所以無一直望住佢, 點知佢向後爬, 差啲爬左去床邊!


但有樣好奇怪既係..... 佢仲未識轉身?!



呢個pat pat + 大脾, 係我最鐘意的, 見到就好肉緊!



有好多人話承熹越大越似大少, 有啲人就話似我, 但係我眼中, 兩個都唔似, 佢個樣係自己一個樣



佢啲口水多到講到唔信, 一日至少因為口水而換三套衫, 口水肩------ 我諗一日至少八至十條! 好誇張, 幾時先會無咁多口水架?



古靈精怪


我今日先發現, 原來承熹真係好多表情, 仲要係古古惑惑咁, 我自己睇返都覺得好抵死!


百厭星樣
好似祈緊禱啊! 哈~
見到乜野咁開心? 老豆是也..
好似打緊自己一拳咁!
笑到對眼細晒... 變左豆豉眼, 哈!

眨下眼就六個月,, 時間過得好快! 可惜我既身型依然係咁肥~ 噢... 好傷心

無論我身型樣貌大大不如從前, 但係承熹心目中, 我依然是最好的! 哈~

個頭咁睇好似頭大身細咁.. 哈~



呢個笑法係上個禮拜既笑法, 承熹依家成日都有唔同表情, 之前試過有一排成日伸脷, 有一排又不停食自己個咀唇, 每個表情維持幾日就會轉, 今個禮拜既表情就係笑笑下將個頭45度角向右傾斜, 冧死唔少人..



見到傻豬仔既樣, 我做媽媽既咩辛苦都覺得值得! (呢個諗法係當過左辛苦既時候... 哈~)