2010年4月30日 星期五

全家福

係承熹兩個月大既時候, 我地帶左佢去FACE by Sogo影全家福.


初初我地都擔心佢太細, 唔識俾反應, 甚至可能全程會訓覺, 扭計唔合作, 咁早影好似好嘥錢! 但後來諗諗下都係覺得趁佢仲咁BB既時候影下靚靚全家福都係值得, 因為咁baby既時刻好快眨下眼就飛逝, 到時想再捕捉返佢呢 d 咁baby既感覺就無架啦~


不過好感恩, 當日承熹全個過程都好合作, 一去到叫醒佢, 佢都無扭計, 但可能因為啱啱訓醒, 就無乜笑容!  中間又換衫, 又除衫, 又將佢舞黎舞去佢都無喊, 我地都算執到!!!





估唔到兩個月人仔既承熹條頸可以咁有力! 我地都係第一次咁樣俾佢扒係到, 好攪笑~




八八卦卦樣



兩父子情深對望









影到臨尾終於忍唔到扭眼訓, 但原來佢扭計個樣都幾得意, 值得紀念!



雖然FACE既價錢唔平, 但每次睇到呢D相都覺得好SWEET, 等到佢半歲或識坐時我會再帶佢去影, 哈!


2010年4月7日 星期三

around 2 months old

家中既小魔怪終於改左名啦!!!!  小弟叫承熹, 英文叫 Lincoln, 係爸爸諗左好耐幫我改架, 希望我做人有擔帶, 應承左人既野會做到, 唔會口響響, 不過最重要都係開心快樂!


就快兩個月既承熹依家好乖仔 (雖然我知BB唔應該讚, 但問心, 真係要讚下呢隻仔)


承熹之前都係一隻扭計B, 一有咩唔高興就放聲大哭, 換片又喊, 換衫又喊, 唔抱又喊, 有時抱都喊, 眼訓唔肯訓先煩, 總之就好鬼惡死, 乜都喊一餐, 喊到我同大少心都煩埋, 唔知佢想點?


不過唔知係咪真係越大個仔會越懂性, 又或者係我同大少睇完一本書"由零歲開始"教既方法湊效, 真係治到佢!! (但實行個幾日真係人都癲, 同佢死過咁制! 唔可以心軟)


依家承喜無再咁扭計.  至少, 食飽或未訓前放佢自己一個落床仔, 佢都可以自己一個玩, 好安靜.. 就算有時''咦咦哦哦", 佢都唔會放聲大喊, 只會細細聲喊!  時運高個日, 佢仲可以自己玩玩下, 無扭計情況下自己訓添! 


另外最得人鐘意既就係佢識得聽我地講野, 訓醒見到人就會笑, 有時仲會發下d聲好似同你傾計咁, 真係好鬼得意!!!! 哈~ (自己個仔緊係得意啦!!)


同埋依家隻嗅豬仔識得分日與夜, 日頭佢食完奶, 玩一陣就會訓, 但每一覺都大約個幾兩個鐘就會醒; 不過到左夜晚最後一餐奶, 承熹就識得訓到第二朝六七點先起身! 當然, 有時佢都會失手, 五六點就會醒, 但一般都可以一覺訓到五個鐘. 好感恩~ 


或者bb本應就係好易湊, 只係承熹特別扭計... 無計啦, 第一粒仔初時就係肉緊d, 又成日抱, 竉壞晒, 依家調正返佢既態度, 大家都舒服晒~  (初時以為bb唔識野, 乜都就晒佢, 但原來bb真係'精甩尾', 所以有時真係要狠心d, 唔係就真係辛苦自己, 又竉壞佢! ) 


,


傻豬仔唔知諗緊乜, 成日都鐘意望實大人講野.



初初出院時醫生教過我地咁樣包住bb, bb會覺得好有安全感, 會訓得好定. 但我地覺得好似扎住好慘咁, 所以無跟到醫生既說法.   後來發覺阿仔訓覺成日扎醒, 原因就係成日俾自己雙手郁一郁嚇醒, 所以近呢兩個星期我地又用返呢個方法包住佢訓, 佢真係訓得好'林'! (但當佢清醒時, 佢係會反抗的!)



又係到扮大人托下巴!



承熹好鐘意紅色既野, 夠Sharp掛! 開始識得望公仔, 聽音樂, 眼仔會跟住公仔轉..好得意!



訓飽食飽心情就最好, 最鐘意我地同佢傾計... 佢笑一笑就令我地忘記晒之前湊佢既辛 苦



開始識得食手指.. 唉! 佢仲係一隻口水佬, 勁多口水~



如果你再乖d, 媽咪就會多d帶你出街...YEAH~



嗅b既頭髮, 好似牛角咁有兩執豎起, 整極都唔識貼服. 激屎~