2010年1月28日 星期四

吃喝玩樂@九龍城

自大少返黎後, 我地日常既生活除左準備BB野外, 就係不斷飲飲食食...


因為大少話難得佢依家唔洗返工可以日日倍住我, 加上我又未生, 仲行得食得, 要趁呢D時間好好享受二人世界, 食勻港九新界!!!!!!!


前兩日令我特別興奮既係去左好耐無去既"九龍城"食食食.  平時成日睇食評, 好食既地方好多時都推滿人, 又要Book 位, 又要排隊先食到! 難得依家我地天天都是星期天, 仲唔趁呢D時間去試個夠咩 ~


第一站:



人氣蛋糕店 --- Patisserie Tony Wong


因為驚太遲去買會斷貨, 所以第一站先去呢到揀晒想試既蛋糕, 可以轉頭先黎取餅, 咁就唔洗攞住D餅周圍走!



睇Openrice & 聽朋友講得多佢點巴閉, 排晒長龍, 賣到斷晒款...但價錢又唔平喎, etc... 前兩日就趁weekday無乜人時下午去朝聖下, 果然真係唔洗排隊 (不過店內都有客, 等落order都等左十五分鐘)



Total 揀左六件啱我口味既蛋糕, 果然件件都好精緻... (每件平均38/件)



極力推介 : Chocolate Truffle Mousse Cake, 朱古力本身唔太甜, 而且慕絲部份做得超超超超滑, 我原本都唔算係朱古力迷, 但食完佢呢六件蛋糕, 佢係我至愛選擇!



第二至愛 : 士多啤梨拿破崙, 拿破崙係我平時極之喜愛既蛋糕, 基本上夠脆, 吉士夠rich 我就會好鐘意... 正!



另外呢件係 - 綠茶Opera, 係Daddy至愛, 皆因味道唔甜, 啱老人家口味.. 而且佢既朱古力真係做得好出色, 好滑... 綠茶味都好重, 比起食其他一般味既蛋糕, 份外清新!


(呢d CAKES 作為當日晚飯後既甜品, 大家都食得好開心!!!!)


**********************************************************************************


下一站 ---- 清真牛肉館 (我地既 Lunch)





當然一定要試既"牛肉餅"



超多汁... 第一次食, 唔記得係勁多汁, 一咬落去'唧'到成枱都係汁, 好彩無整到件衫! 後尾見到隔離枱又係有人食呢個餅, 又係'唧'到D汁周圍係... 雖然好狼狽, 但睇得出大家都食得好開心!



仲有叫左個 "清真拼盤".. 個青瓜海淅好好食, 其他都唔錯!



咖喱羊腩飯 ---- 個咖喱好好味, 雖然對我黎講辣左少少, 但都忍唔到要食, 因為咖喱好香, d 羊腩又炆到好淋... 超正!


*********************************************************************************


去九龍城我其實主要目標係Tony Wong, 另一個係金滿堂...


金滿堂既甜品真係好好食, 最衰香港區無分店, 攪到我好難得先食到 >_<, 所以幾飽都要食啊!!!!




十大銷售甜品 --- 但願某年某月某日可以同一大班朋友黎一次過試晒佢! 一定好壯觀~



榴槤飄香 --- 無法抗拒, 每次想試第二款, 但最後都係唔捨得放棄佢!  超正爆~



大少既金枝玉葉 (揚枝金露) --- 我鐘意食呢間既揚枝金露, 因為佢既汁係杰杰地, 用芒果打出黎, 唔係水'撩撩'個隻, 好濃芒果味!!!!



你地睇我食得幾滿足!!!!!!! 哈哈哈~


依家既小魔怪已經有37週, 我地都ready預備佢隨時出世.. 不過聽醫生講佢個頭仲未入子宮頸, 應該未咁快出世住!  希望小魔怪乖乖地, 好好同我地合作啦, 因為大少同我都希望佢可以係新年前/初三後先出世, 最好唔好踏正紅日個幾日啦!!! (不過都會將一切俾交神, 求神帶領~)


提外話 : 依家有左部iphone真係好方便 (當然要配合埋無限上網個plan), 去到邊都要可即時上網睇新聞, 睇股市, 睇地圖, 上網搵餐廳, 睇食評, 搵戲院資料, 巴士路線, upload facebook等.. 真係一部電話在手, 世界通行! 勁啊~)


吃喝玩樂真係好開心, 但做人要謹記無論係開心或患難既日子裡都要記念神, 要懂得感恩神所賜既一切!


將榮耀交俾神, 阿門 ~


2010年1月5日 星期二

Happy B-day to me!

2010年既生日同以往好唔同


係我........


~ 婚後第一年過既生日...


~ 肚裏感覺到小魔怪不停踢住我一齊過 ...


~ 最後一年咁自由自在可以四圍去, 想訓就訓既生日 (因為阿B出世後應該唔會再咁自由!)


~ 心裏充滿聖靈, 感覺份安平安, 再一次跟隨主而過既生日


~ 媽咪離開左我第一年過既生日


~ 大少同我以後都唔洗再去中東, 終於可以返黎同家人朋友團聚! 


以上每一樣都令我好感恩...... 


感謝主保守左我29年, 係我三十歲前搵返做人既目標, 唔洗再係呢個世上浮浮沈沈, 不知悔改!  


感謝媽咪29年前辛苦生我出黎; 雖然媽咪已離開我, 但我知主會代我照顧媽媽


感謝老豆養育之恩, 感謝大少一直既愛戴同包容, 感謝神賜一位新生命俾我地


感謝"我們這一家"各成員既互相扶持, 感謝所有朋友既愛戴及鼓勵, 感謝為我做栽培既E小姐, 等等等等 數之不盡!!!!!!


生日賣大包...



多謝晒大家...


希望以後每日我都會一樣咁開心, 咁平安, 緊隨上帝!


"所以我告訴你們, 不要為生命憂慮, 喫什麼, 喝什麼, 為身體憂慮穿什麼, 生命不勝於飲食麼, 身體不勝於衣裳麼。


你們看那天上的飛鳥, 也不種, 也不收, 也不積蓄在倉裡, 你們的天父尚且養活他, 你們不比飛鳥貴重得多麼。" (馬太福意6:25-26)