2009年11月10日 星期二

愁苦有益

經文 : 傳道書 7: 1-6


金句 : [往遭喪的家去, 強如往宴樂的家去; 因為死是眾人的結局, 活人也必將這事放在心上。憂愁強如喜笑; 因為面帶愁容, 終必使心喜樂。]


傳道書的智者指出往服喪之家比宴樂還好, 因為愁苦可以使我們接觸到生命必然的結局 -- 死亡, 使我們對自己仍然能活著有所珍惜。 生命的短暫及對親人的傷痛懷念, 使我們領會到人與人相知相惜的寶貴。


哈哈大笑像放煙花般, 燦爛一閃便消逝無蹤, 傷感的淚水卻像流水般在心長流, 可以洗滌心靈。一個次次考試成績名列前茅的學生, 不易明白功課有困難的同學; 相反, 一個經歷過不合格、學業上受過挫敗的學生卻體驗到無能和愁苦的煎熬, 當他日後成績進步, 便會較易有一份謙和, 對人多有一份體諒


因此, 愁苦令人多生一份柔和, 與其他軟弱的人相連, 看事物亦有深一層的觸覺


***************************************************************************


好感恩最近家中雖然發生唔開心既事, 但神仍然讓我感到平安, 時時保守我地一家, 當我每次失望無助時, 神都一直安撫著我, 不斷向我彰顯神既大愛, 甚至為我們一家作好準備.


今天早上收到報告後, 心情很傷心, 當開始軟弱既時候, 我拿起"從靈開始", 揭去十一月十一日(即今日) 既文章看看, 神又一次眷顧我, 藉著書本來作安慰.


無錯, 如果人一生都活在喜樂, 無風無雨, 好容易會忘記"幸福並不是必然" ; 相反, 當人面對生命無助, 甚至死亡, 才會發現仍然能活著已經是天大既福氣。


睇完呢章經文及解說, 我心情釋放好多, 心靈又一次獲得平安!


神既因典真係太美麗~


2009年11月6日 星期五

幫幫忙

好耐無update個blog, 見到大家既留言, 實在窩心.


最近家人身體不適, 起初心情都好差好難平伏


但藉著不斷禱告, 讀經, 老公, 家人及主內姊妹既支持, 依家心情真係平安好多


但黎緊既日子, 我相信唔會有太多時間update個blog, 請大家唔好見怪!


************************************************************************


另外我想問下大家有冇聽過一種另類療法叫做"自然療法" - 王永漢教授


呢種自然療法係發源於美國/加拿大, 據王教授話好多一般西醫醫唔到既病, 用自然療法係可以醫治 (e.g. cancer)


其實我地只係想聽多D別人既案例或經驗, 睇下呢種療法係真定係假... 我自己上網search 過但資料唔多.....所以想睇睇各位, 有冇人聽過呢樣野!


自於係咪真係可以醫得返好, 我相信都無人可以講"一定得", 但有希望既都想一試.


唔該晒~


**********************************************************************************


好感恩.... 我地一家人一直都好懷疑呢個治療法, 周圍搵資料都搵唔到好實在既見證.


藉著禱告, 不斷既禱告, 放心交俾神, 原來真係有應許... 神係聽到架!


呢個係一個好實實在在既見證..


依家真係有一個自己朋友家人試過, 而且佢提供左好多好詳盡, 好寶貴既資料, 令我地一家對呢個治療信心大增! 雖然最後結果無話一定寫包單會無事, 但總算知道唔係呃人, 唔係騙局先...


真係好感恩!!!!!!!!


好多謝呢段時間不斷為我地禱告既朋友..... 你地對我黎講好重要~