2009年7月14日 星期二

第九週

今個星期踏入第九週, 每日既日子總覺得過得好慢好慢, 好似身邊朋友既bb都己經有五六個月, 我仍然仲係三個月未夠, 好心急啊!


我同老公都一樣, 成日都好想時間快d過, 好想阿b快d可以出世....  平時睇既十個月, 唔覺得係一個長既時期, 但原來當自己有左後, 十個月真係有如等幾年咁耐咁! 哈... 個種感覺真係好奇怪


踏入第九週前兩日己經開始少左唔舒服, 唔通我既害喜現象開始消失?  最近都多左聽人地話其實有害喜現像係好事, 證明bb陀得好, 發育得好... 仲話有報導話嘔得多對bb將來腦部發展都會好d.  聽到呢d說話, 辛苦既時候都會有少少安慰,, 哈!


雖然陀bb真係唔係一件容易既事, 無論心理同身理上都好攰好大壓力, 不過仍然都係個句, 只要bb健康, 我辛苦d都可以, 最緊要係無事, 可以健康地出世就ok!


最近就煩緊究竟去政府生定去私家生, 可能我揀既養和實在太貴, 如果住半私家房連醫生收既費用, 大約都要九萬蚊, 聽到呢個數真係好唔捨得俾啊, 生個仔要唔見十萬蚊, 雖然錢唔係真係大問題, 但都唔想咁嘥法!  加上黎緊又要養b, 又要買/租樓, 又要結婚,  一下子老公都會洗好多錢, 雖然佢話無問題, 叫我唔洗擔心, 但我都會心痛囉~


黎緊月尾媽咪會黎hk倍我, 好耐無同媽咪一齊生活, 希望大家都會夾得黎, 唔好成日再好似以前咁嗌交, 會好好相處...


2009年7月9日 星期四

第八週

今個星期踏入第八週, 最近既嘔吐情況比之前嚴重, 好多時候都係夜晚晚飯後, 一直都胃氣漲, 消化不良, 最後到十一點幾就忍唔到要嘔個痛快!


初初嘔都覺得無乜特別, 認為嘔完個人會比較舒服, 所以都唔太抗拒嘔既動作..... 但當第二日如是者又嘔, 今次係無野嘔都死要嘔, 好似想係櫃筒底反轉個胃搵野黎嘔, 最後連黃膽水都嘔埋, 胃酸都一併嘔出黎, 乸到我個喉嚨好似俾火燒咁酌熱!


自個次一嘔, 我真係怕左嘔啦! 唔敢再亂嘔, 更加唔敢亂食野, 食多少少都怕.....


今日Maggie黎探我, 話左俾佢知我有左bb後, 佢都話佢四月份時都有bb, 可惜最後小產了!  原來就算呢一刻有心跳, 都唔代表bb一定健康生長, 佢既bb係八週時證實無左心跳, 所以要食藥流產!   個刻聽到, 替佢難過之餘, 又開始擔心自己既bb會唔會好似佢咁, 唔識大或者停左心跳?!


雖然一直都覺得陀bb係一件好辛苦既事, 中間亦有好傻咁諗, 如果無左..真係唔敢再有, 咁就唔會咁辛苦.. 但是問有邊個做媽媽唔希望自己既bb能夠健康咁出生, 成長?  就算幾辛苦, 都希望bb無事.  雖然知道有好多野都係預計唔到, 做人亦應該向好既方面去諗... 但係心裡面仍然有小小小小既不安!


最後都係等唔到, 打電話去book另一個醫生, 聽日就去check一check, 除左睇下bb健唔健康外, 都想睇下呢個醫生好d定倪醫生好d.. 希望聽日我唔會太辛苦, 可以應付到!


Maggie話睇報導有講過頭三個月有嘔吐既孕婦, 生出黎既bb比一般無嘔吐孕子所生既bb較聰明, 腦部發展得會較好.  聽到呢個講法都有d開心, 希望將來個bb真係會聰明, 唔好好似我咁蠢, 但話說回來, 最緊要都係身體健康, 唔好有咩缺陷, 一家人快快樂樂最緊要!


希望主會保守我同bb, 保守所有既媽咪都能夠生到一個肥肥白白健康既bb啦!


2009年7月2日 星期四

七週

不知不覺BB己經有七週大, 記得第一次去照陰道超聲波時, 仍然未有聽到BB心跳, 甚至好似乜都睇唔到, 只有一粒水撲仔.


啱啱30.6.09 老公倍我一齊去覆疹, 我地大家都好期待呢一日, 我就更加緊張, 好怕BB唔識大, 無心跳... 幸好感謝主, BB好健康地成長緊, 當老公同我聽到BB心跳 "卜卜 卜卜 卜卜"好快咁跳緊個刻, 大家都不其然咁笑出黎, 感覺真係好奇妙?!


呢段時間對於我黎講都真係幾辛苦, 食又食唔落, 訓又訓唔好, 疴又疴得唔順.... 有時心情都會好矛盾, 心諗以後有左bb, 就真係乜野自由都無.... 究竟我係ready 未?!


不過話說回頭, 雖然知呢段路並唔易行, 好彩有老公經常係旁邊安慰我, 俾信心我, 我都相信我地將來既BB一定會好乖好好教 (希望啦)!


我自己份人比較忌人憂天, 好多時不自覺就會將件事諗得無咁好.. 我都知唔應該係咁, 因為有可能會影響BB將來都有呢種性格.  我自己本身唔係一個樂天既人, 我都希望bb係一個開心果!


最近越黎越多人知道我有左bb, 雖然話未夠三個月唔好講出黎會小氣, 但我覺得一件咁值得開心既事真係好難隱瞞, 而且每當朋友約我出街或問我近況時, 我都唔想講大話去作藉口, 倒不如大大方方咁講, 令大家都清楚明白我既狀況!


有左之後先發覺老公原來真係好好, 係呢一刻我先知佢原來諗野唔係只係顧自己, 當去到某一個時候, 佢仍然將我放係第一位!  我唔知將來佢對我會唔會變?  但係我人生另一個重要既階段, 我已經選擇同佢一齊過, 我好希望可以永永遠遠, 希望佢身體健康, 長命百歲, 唔好丟低我一個人!


bb, 我同爸爸都好愛你, 好期待你既來臨, 希望黎緊既日子你會健健康康, 平平安安咁出面同我地見面!


求主保守!