2008年4月29日 星期二

新生命!

今日約左舊同學Esther 出黎食tea,, 知佢最近心情麻麻,, 同我一樣,, 大家一齊傾下計啦!!


行過Godiva, 買左兩粒朱古力, 一粒俾Esther, 一粒自己!!


我最近愛上去九龍灣德福食飯,, 所以又約左佢去德福廣場既Pokka



我選擇既什菌雞肉義



Esther 選擇既泡菜牛肉烏冬, 好好味!!!


大家最近心情都好差!! 喂, 如果你搵到邊間心理醫生好,, 介紹埋我去啊!!



我買既朱古力就係呢款士多啤梨古古力... 味道.. 一般啦, 因為我覺得士多啤梨唔夠甜呢!



食完lunch後, 去九龍法國醫院探我表哥表嫂既初生Baby,,出左世兩日咋...好可愛呢!!!



見到BB個心情唔知做乜好touching,,好想喊,, 不過係咁多人面前, 當然強忍啦!! 感謝主帶左個新生命黎呢個世界,, 求主保守BB有善良樂天既性格~


恭喜表哥表嫂,, 希望你地個BB快高長大, 健健康康啦!!


2008年4月27日 星期日

開心427

427終於到啦!!! 多謝家姐既邀請, 令我有機會跟佢同餅神學野啊!!


人物 : 好耐無見既Vanlily,, 好掛住你呢!!! 另外仲有Tan Tan, GG & Karen... 見到佢地好開心啊~



你地睇下, 家姐一出手, 大家都擁住上前偷師,, 而且歡迎發問,, 我地真係學到好多野啊!!



其間品嚐左好多美味既食物.... 老實講, 有好多都係好受歡迎既菜式,, 但我一樣都唔識整... 今日睇完真人試範後,, 真係不得不讚一句 : "大少奶既廚藝好得啊! 全部菜式都係快靚正!!"  啱晒我呢d廚藝一般既人啊... 好想快d擁有佢本書!!!!



難得餅神係到, 點都要露下兩手, 用僅餘既材料做出一個美味既peter仔,, 殊不簡單啊~


由一早食食食食到黃昏,, 最後仲有Karen 隻"泰式"觀音舞DVD助慶, 攪到大少奶, Vanlily, Tan Tan & 我忍唔住即時學左佢兩招, 一齊係到跳!!! (笑死我...)


散場後, Karen, 烏GG & 我三個寂寞的心意猶未盡,, 繼續殺落灣仔&銅鑼灣行街食飯... 最後仲傾到人地閉門我地先捨得走啊!!  噢.. GG & Karen,, 好開心同你地傾計,,, 難得係呢到又搵到兩個啱咀型既朋友,, 我會好好珍惜呢份友誼!!












第一次食板長,, 覺得一般,, 峰壽司好味好多!!!


估唔晏晝食左咁多野, 夜晚我地仲可以食得咁狠!!! 勁啊~


2008年4月26日 星期六

我愛爸爸

今日屋企發生左d令大家唔開心既事... 每個人各持己見, 誰對誰錯, 真係好難講得清.  唯一令我心痛既係,, 見到daddy為呢件事表現出好煩惱, 好激氣, 實在唔忍心!!!


我知道呢件事無人可以插到手, 所以無時無刻, 我個心都不斷向神求救,, 唯有神先可以化解一切, 將唔好既事變好!


事情最後會發展成點無人知,, 希望神可以帶領我地選擇到一條各人都滿意既方法!!  唉~ 都係個句... "家家有本難念的經"


但無論如何, 我只係知道, 我好愛我daddy, 無論發生咩事, 我都會係佢身邊佢支持佢, 愛錫佢!!


雖然今日發生左呢場好恐怖既戰役.. 但我都唔係太失落,, 因為daddy成日都係屋企倍我,, 仲同我食足三餐!!!


第一餐早餐 : 澳門茶餐廳 (又貴又唔掂)


中午返到屋企無幾耐,,,   戰役開始  (當然無我份, 大人遊戲, 小孩不宜參與) , 希望以後唔好再有呢D事發生,, 萬事應該"和睦"商量!!!


第二餐下午茶 : 鰂魚涌金峰粥店 (超好味..但要排好耐隊)


第三餐晚餐 : 太古城Simplylife


之前食過呢間餐廳, 當然又要帶daddy去試下,, 話晒食有機食物, 健康d麻!! (但daddy話有機食物係呃錢喎~ 哈!!)



daddy話呢個包包同南瓜湯最好味!!



我今次無揀湯, 揀左沙律,,, 個汁好好味, 而且好多菜,, 都幾抵食!!



- 磨菇蘆荀有機飯


味道我覺得唔錯,, 但DADDY話d飯太硬, 好難食喎!! 我係咁話 "有益呀, 有益呀, 慢慢食, 唔好咁急吞, 好好食架!!" (哈~~)


點知佢話, 你下次都係帶返你男朋友黎食,, 呢d唔啱我!! 激死~



- 烤羊膝有機飯


其實睇佢d份量好似唔大,,但呢d有機米慢慢哨住黎食, 不知不覺都好飽架!! 我幾鐘意,, 起碼細細份, 我唔會唔覺唔覺食多左麻!


返黎香港咁耐都係同DADDY飲過一次茶,,, 今日倍足佢一日, 好開心!!


2008年4月25日 星期五

食食食

尋日約左係我屋企附近工作既Karen & Tan Tan食lunch!!! Karen選擇左太古城SimplyLife, 我以前去過呢間餐廳買包包食, 但就第一次試佢既熱食...


多得Karen一早訂枱,, 當我去到已見到大排長龍,,, 心諗 : 嘩,, 呢間餐廳唔通又抵食, 又好味??


佢地d Set lunch 分左 1 = 湯/沙律, 2 = Main Course, 3 = 甜品, 可以自由選擇配搭! 價錢大約HK$80-120



當日我選擇1 + 2 = HK$8x, 價錢其實一d都唔算平(因為我以為五六十蚊一個set lunch!),, 但可能係太古城呢區較少呢類有機食物餐廳, 所以特別受歡迎!!



我同Tan Tan都食Pasta, Karen食英式早餐 (佢叫呢款又令我諗起大少!!) ,, 食物雖唔算好正, 但都不失為一個值得一試既餐廳!!


同Karen & Tan Tan 暢談一番後, 佢地又要返工啦!! 下次無人倍我食飯時,, 又約你地先~


原本Cindy都會黎一齊食晏, 可惜佢因為身體較攰, 暫時未能出席. 得閒到爆既我,, 當然約埋YY Cake 一齊探下佢啦!!!! (Cindy,, 希望你精神好返d時再同我地去食lunch/嘆TEA啦!!)


未去Cindy屋企前, 先去YY Cake屋企等佢既新鮮麵包出爐!!  等既其間,, 同佢傾左好多計,, 將自己之前唔開心既事一五一十講出黎... 其實我份人好少將心事主動話俾人知,, 但感謝主, 可能主知道我一直收收埋埋會好辛苦, 所以派YY Cake黎做我既聆聽者... 多謝你!! (其實仲要多謝好多關心我既朋友..)


夜晚約左舊同事食飯... 我主動話要去九龍灣德福廣場二期五樓既"嚐越"食食,, 因為之前同大少食過好好味, 我地兩個女仔叫左好多野... 連個侍應都話 : 其實你地應該夠食架啦.. 唔好叫住!!!



推介一 : 係Dubai 成日食唔正宗既summer roll.... 係HK食, 當然好味好多啦!! 超讚~~



墨魚餅,, 其實好好味!!! 但我地食唔晒...



馬拉盞炒油麥菜...好味!!!!



雞絲酸辣湯麵... 都幾好味!!! 但又係太飽... 食唔晒~



推介二 : 豬頸肉炒檬,,, 好味之外,, 主要係我鐘意食豬頸肉&檬, 所以一定要食!! 哈~


To my dear friend,, 神說: "凡事都可行, 但不都有益處"  


2008年4月23日 星期三

完結

多謝大家既留言關心... 其實我份人係好情緒化, 好麻煩,, 但過幾日又會自我修復,, 所以大家唔洗擔心架!


感謝主既說話, 安排, 令事情變得有改善!!! 多謝及希望大少會體諒, 明白我既需要


呢一篇將會係一個完結, 過左呢一篇後, 我既生活又會集齊幸福, 快樂 & 多姿多彩既元素!!


再一次感謝大家既關心,, 有好多都收到晒, 明白大家既意思,, thank you!


今日同朋友們去"金滿庭"食飯.. 雖然當時心情仍然麻麻,, 但我好鐘意同最friend最friend既朋友共膳, 無所不談, 暢所欲言, 說說笑笑,, 大家既友誼有增無減,, feel so good!


由於最近心情唔好, 所以我好似烏GG咁用左黑白mode黎影相,, 感覺真係好sad~











睇返d相先發現四個人食左咁多野.. 但我又唔覺好飽,, 莫非我又大食左?!


2008年4月22日 星期二

自私

呢個世界上, 有好多人都係好自私!


無論父母, 親戚, 愛人, 朋友, 同事, 路人甲乙丙


每個人都藏著自私既一面


當然, 人自私係正常, 如果無左自私, 呢個世界會好太平!


當你遇著一個自私既人, 你會有乜反應?


其實人既自私係好主觀!! 有人認為咁做係好自私 ; 但可能又有人認為咁做無問題, 好正常啫!!!


究竟誰對誰錯呢?  有冇一個人/一樣物件可以定出係一件事上面, 邊個啱? 邊個錯?


我好想知...


好想有一個人話我知,


咩係啱? 咩係錯?
咩係應該做? 咩係唔應該做?
咩係好? 咩係唔好?
咩叫值得? 咩叫唔值得??
咩叫快? 咩叫慢?
咩叫係時候? 咩叫仲太早?


如果呢個世界上真係有呢個判斷者,  我諗當我遇到咩問題, 我一定會去問下呢個人,, 究竟應該點做先啱, 點做先會令人/自己開心!


2008年4月21日 星期一

寂寞

身邊每個人都有自己既野要做,, 每個人都有自己既位置,, 只有我,, 好似企邊都唔啱咁...


有自己想做既事, 但似乎唔係你想做就可以做... 有好多野要配合,, 好煩!


每日都故意搵唔同既朋友出黎飲飲食食, 行街shopping


個個都覺得我既生活好enjoy,,好開心!


但老實講, 我返到屋企後, 更覺得寂寞, 唔開心! 唔知幾時先可以有自己真正既"家", 真係唔想再同其他人住...


每晚都訓唔著, 聽收音機聽天光.... 學左好多新歌!!


其實我自己知自己好幸福,, 只係可能由細到大都無父母係身邊, 所以我好害怕寂寞, 好怕無人理既感覺!


早已忘了想你的滋味是什麼
因為每分每秒都被你佔據在心中
你的一舉一動牽扯在我生活的隙縫
誰能告訴我離開你的我會有多自由


無乜心情寫blog..大家唔洗擔心我! 我應該好快又無事...


p.s. 好多謝日日倍我癲既朋友,, 無左你地, 我都唔知每日應該要點過


2008年4月19日 星期六

Day 4 @ Osaka (食篇)

呢日係去環球片場當日食過既早晚餐!!!! 由於太多相, 所以分開POST~


一早去左搵我地至愛 ----- 麵包店食早餐... 日本d麵包店都係好正... 我地仲另外買左兩小袋麻薯包去片場食... 真係好好好好味!! 有機會一定要試...



下午係片場求其食左個餐,,, 完全無特別..所以無影!!!


夜晚行心齋橋Tokyo Hands, Loft etc (落雨!!)...行到得返半條人命後, 返去酒店附近食蟹道樂



蟹道樂十點閉門, 如果想去, 記得要十點前啊!




今次試左兩個豆乳鍋會席套餐, 一個平d, 一個貴d.... 分別在多左蟹肉刺身






 








成日聽人講食豆乳火鍋, 自己未試過... 適逢呢到有得食,,不妨試下! 初初以為係甜甜地... 可能會同d餸唔夾.. 但原來係咸豆漿底, 加埋d蟹肉落去又,, 好好味!!!


全蟹宴,, 食完都有少少濟!!!! 因為全部都係蟹,, 有d悶... 我都係鐘意蝦蟹合戰多d,,起碼有多個選擇麻!!!