2006年11月29日 星期三

香煎龍脷柳


好開心呀, 今日有個朋友仔(DAVIDWONG)主動問我呢個香煎龍脷柳點整.... 其實我有好多餸都想POST 個做法出黎, 但基於我自己本身又唔係煮飯好叻既人, 我都唔想下下都好似教人咁... 難得今日有人問我,, 我又有機會係到扮下野, 將呢個香煎龍脷柳既做法寫出黎.... 希望幫到 DAVIDWONG 你'乙水'到男朋友啦!

材料 :

急凍龍脷柳.........兩塊

醃料 :

鹽 .......  少許

糊椒粉 ......少許

醃半小時

做法 :

燒熱獲加入牛油, 燒溶,  將龍脷柳放入獲煎..... 每隔半分鐘反一次 (視乎塊魚柳有幾厚, 如太厚可再煎耐D), 其間可再加少少糊椒粉,  收細火煎至金黃及確定魚柳熟透即可..

其實魚柳係容易煮熟, 所以如果想煎到塊魚柳靚, 有少少金黃就要用慢火煎, 否則會燶過焊燶面包! 

由於龍脷柳可以隨意拼配其他食物, 所以我唔寫其他點整... 蛋沙律既食譜可以去返之前既RECORD到睇返.

下面呢張相係我之前又係用龍脷柳黎配西炒飯, 其實仲可以配義粉或飯都可以.. 最緊要係個醬汁整得好味, 就可以帶起成個餐既味道.

呢個磨菇汁其實係用罐頭磨菇湯黎煮, 只加好少好少水, 要保持杰身.. 煮熱即可倒上做汁料.

以上既菜式係非常簡單, 想係Christmas 整餐俾男朋友食,, 不妨試下.


Healthy Meal



最近真係食左好多肉, 因為之前興致勃勃成日上網搵recepi想整新菜式俾大少食,, 但發覺我地兩個既身型好似越黎越漲咁,, 我都要停下, 唔好再煮咁多肉...

所以呢兩日都食得好清淡, 前晚都係煮左米線食, 清清地.... 

清湯紫菜雞膇水餃墨丸湯米... 大少話 : 嘩! 乜清清地都咁多餸既? 

 

*********************************************************************************************

除左前晚食清左外, 尋日晏就都食得好清架... 係Delifrance既薯仔蛋沙律三文治

 

平時係出面食蛋沙律三文治都覺得好好味,, 只係覺得唔抵食姐...  但原來自己整, 仲好味! 味道除左同出面個D一無一樣外, 仲要啖啖都好新鮮, 完全零難度!  唔係好叻煮野食既朋友(Meeko, Shirley, DAVIDWONG 大食妹, 試下學黎'林'下男朋友仔啦)

隨自己喜好, 再加埋粟米&吞拿魚... 簡直無得頂!  大少又係食到停唔到口... 呢款沙律成本又低, 又唔洗有入廚經驗都可以做到... 整完放係雪櫃, 鐘意就咁食又得, 夾面包食又得, 整西餐攞黎伴碟都得....

薯仔蛋沙律:

材料:

薯仔 ...... 一大個

蛋 .......... 兩隻

粟米 ...... 一罐

水浸吞拿魚 ....... 一小罐

沙律醬 .......... 適量

做法:

將雞蛋放入煲, 煮至熟透 (水未滾就要將蛋放入一齊滾, 如果等到水滾先放蛋, 蛋會受唔住水滾壓力而裂開, 漏蛋白出黎)

薯仔放入已滾既水內加鹽煮至熟 (用筷子試探, 篤得入為之熟, 唔好太林)

將煮好薯仔去皮切粒, 雞蛋切粒, 粟米, 吞拿魚 全部材料盡量將水份去除

將全部材料放入一大碗內, 加入適量沙律醬, 放入雪櫃雪凍即可.

其實大家仲可以以自己喜歡既口味加入材料, e.g. apple, tomato, shrimp etc.

我再post 多張我用沙律做出既LUNCH

香煎龍脷柳配蛋沙律牛角包


Cakes 愛不釋手

我真係好鐘意食CAKE, 無論好濃既Cheese Cake / 淡味芝士 Tiramisu / 甜到漏既Chocolate Mousse Cake / Stawberry Cake / 粟子蛋糕 / Manago Cheese / Lemon Cheese / Coffee Cake etc...我都好鐘意.. 我鐘意食cake o既原因其中一樣係好食外, 都有30% 係因為每次見到好靚好精緻o既蛋糕時, 心情真係好開心,,, 成個人都好似輕鬆晒... 完全忘記晒如果食, 會肥幾多, 會好漏,  要減幾耐先減到?  我乜都唔理啦, 只會不顧一切咁食呀食呀!!!!

最近o既我更加瘋狂, 我每次去親食buffet, 都會食左甜品先, 就算唔第一round食甜品, 我第二round都會心思思走去攞,,,, 我都唔理得人地點睇我, 亦都唔理抵唔抵.... 因為我好鐘意好靚好完整既cakes係我面前任我揀,, 個個都好靚, 好似好WELCOME我去揀佢咁.... 個個蛋糕都向我招手 " 揀我啦, 揀我啦..."  嘩, 真係心大心細.... 有o的 CAKES 其實唔係真係咁好食, 但係因為個樣靚, 而我有個癖好, 就係鐘意第一個去切個蛋糕, 第一個親手去將一個完整既蛋糕切開.... 好似個蛋糕係為我而整咁.... HEEEEEE 有少少變態...   所以我見到o的蛋糕even 唔係真係咁好食, 但如果整得靚同埋係未俾人攪過既, 我都會去攞... 攞左返去, 唔食都影下相麻!!  講講下, 我又想去... 好開心已經約左好朋友 Meeko , Shirley佢地黎緊聖誔前去君悅食dessert buffet, 想去呢到好耐,, 成日都聽人講好好味, 但每次都book唔到位, o的人話要食就要一個月前book啦,唔係就無位!  咁矜貴?  好.. 我就要去睇下你個dessert buffet有幾正..

尋日係杜拜呢邊一間西餐廳買左兩件cake返屋企食, 一件係Blueberry Cheese Cake & 一件係Chocolate Mousse Cake, 另外個到仲有賣其他款式既蛋糕, 個o的蛋糕, 好高, at least 4 寸高, 比起普通蛋糕高一倍, 好攪笑,, 但始終都唔敢order, 因為實在無把握可以食得晒... 但我都偷偷影左幾張相返黎俾大家睇...

我同大少尋日一人一件既Blueberry Cheese & Chocolate Mousse Cake


真係唔敢試, 咁大件, 又怕唔好味, 不過我同大少都唔係咁好CREAM & 椰絲! 所以都無諗過買


睇下呢個蛋糕幾巨型!




2006年11月27日 星期一

自律!


過左o黎杜拜呢邊, 發現呢到都好講自律性.... 好多時我都見有好多人會係家樂福呢o的大型SUPERMARKET, 未俾錢就一邊食一邊繼續買o野.. 初初都覺得係咪咁啱呢個人傻傻地, 所以先咁做, 但後其發現好多人都係咁, 不過多數以小朋友居多... 可能o的大人費事佢地嘈住晒, 所以會俾包薯片塞住佢地把口..

而我, 上個禮拜去玩水上樂園, 玩完之後又餓又累, 去到家樂福見到啱啱新鮮出爐既面包, 我就連原本PLAN去食PIZZA o既諗法都取消, 直接係家樂福邊行邊食左個包先.... 好好味!!! 最衰無牛油係手, 如果唔係, 邊擦牛油邊嘆住新鮮熱辣既包, 真係好味過鮑魚...

 

其實有一刻我都諗過, 有冇人食完將個袋掉左, 當無事發生呢? 不過呢到d人咁有錢, 應該唔會咁做掛?!  所以, 自律真係好緊要, 如果人人都肯自律, 咁呢個世界就會和平好多...

 


踏入秋冬soon!


冬天都未到, 但係我既皮膚已經通知我 "唔掂啦,, 好鬼乾呀!!"  雖然我係一個專業既美容師 (如果依照文憑   o黎講) 但平時一向似住自己皮膚底質唔錯, 所以懶得就懶, 都唔會特別勤力做facial, 真係得閒到死.. 或者啱啱買左新產品o既頭幾日先會好積極去做..

但黎到杜拜呢邊, 真係發覺有少少唔對路?!

首先, 唔知係我個人生活習慣俾之前日夜癲倒既生活攪到苛爾蒙分泌失調, 引致塊面(額頭位)開始生暗粒, 定係自己既皮膚真係因為過左廿五歲而開始退化?? 

第二: 過到o黎除左額頭位開始有暗粒外, 唔知係水土不服定點, 連下巴位都生好多暗粒(下巴位生粒粒代表腸胃有問題!)

第三: 我懷疑帶過o黎個枝洗面奶洗得唔夠乾淨, 所以攪到我o的皮膚越黎越差

第四: 我見枝洗面奶唔好用, 就求其再去買枝Netrogena Deep Cleasing 返o黎用,, 但唔知係咪乾淨得濟, 洗晒我o的油, 攪到塊面依家好似好''鞋''好乾咁, 又痕痕地, 似敏感!!!!

好煩惱, 係呢邊, 我o的護膚架餐又唔足夠, 都唔知可以點做?! 好彩, 上個星期聽收音機咁啱講開秋冬護理 - 自制mask, 用簡單o既材料, 可以係屋企自己做mask... 其實我諗好多人都聽過呢o的方法, anyway, 我都照POST出o黎同大家分享下, 我o黎緊都會試下WORK 唔WORK, 試完再同大家分享!  希望幫到你地啦...

美白滋潤面膜

功效:

令到皮膚光彩重現, 中和油脂分泌.

峰蜜可以滋潤皮膚, 蛋白可以收細毛孔及去污垢, 麥皮可以促進去死皮.

材料 :

峰蜜, 蛋白, 麥片(未煮) 1茶匙

份量其實depends on 你塊面有幾大, 每種面膜最主要溝埋後係成糊狀, 敷到上面, 唔好太水就ok

時間: 20mins, 洗掉即可

********************************************************************************************

深層清潔面膜

功效:

去除暗啞皮膚, 令皮膚回復光澤

材料:

蛋白, 粗SALT(一茶匙)

蛋白可以去面上污垢, 粗鹽可去死皮

做法:

蛋白放入碗內打至起泡, 加入粗鹽, 用指尖將mixer輕輕係面上打圈, 即可. 但建議一星期兩至三次, 不可連續幾日做

**********************************************************************************************

漂斑美白面膜

功效:

淡化色斑

材料:

杏仁粉5茶匙配幼鹽1茶匙

杏仁有美白淡斑作用, 鹽有去死皮作用

時間 : 敷20mins即可

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

暫時講住咁多先, 有興趣既朋友可以再同我一齊研究下.... 另外提醒大家一樣野, 我知道有o的人係對蛋白敏感, 所以我建議容易敏感o既朋友, 可以先試下敷係自己隻手or頸到睇下反應先, 唔好攪到塊面出左事先識驚... 以上既面膜療法如果大家有任何意見或有更好既方法可以提供, 不妨留言.... THANK YOU!


Testing Testing



Hello....因為見到好多人用yahoo Blog 都整得好靚... 靚過MSN SPACE, 而且management 方面都好似好D, 所以我都膽粗粗咁試下用yahoo Blog,, 但又要由頭重新再set up 過D 野囉... 都唔知咁做究竟係好定唔好, 自己又唔係用慣Yahoo Messenger... anyway,, 試下囉, 唔啱咪唔用囉....
希望多D朋友都黎支持我用Yahoo... 都會習慣Yahoo既版面啦!